Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av maeb - 2 augusti 2013 15:34

Dagarna flyter på. Vågen fortsätter ticka nedåt. Känns lättare med matsuget för var dag som går. Det minskar. Igår kom bror och hans flickvän och hälsade på. Dem hade köpt med sig pizza. Visst hade det varit gott, men det gick faktiskt jättebra att sitta bredvid. Känner mig faktiskt duktig när jag sitter bredvid och säger nej tack! Alltså duktig som inte äter skräpmat, inte att jag klarar av att hålla kosten. Det som går mindre bra är promenaderna. Det blir en promenad om dagen, minst, men önskar att det vore mer. Men jag ska inte trötta ut mig och trycka ner mig för att jag inte går mer. Det är bara början och jag tänker inte känna mig misslyckad och ge upp. Faktum är att jag går ner i vikt, möjligen inte lika mycket som om jag hade promenerat mer, men nu är det så.Nu har halva tiden av de första tre veckorna gått. Bara den känslan. Kommit halvvägs med mitt första mål. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Vad är det för väder?

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards