Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av maeb - 6 augusti 2013 19:26

Saaaakta går dagarna nu...äh, skitsamma. Tisdag idag, på måndag har jag kört tre veckor och det är bara några dagar dit...hehe... Då ska jag välja om jag vill börja äta, eller fortsätta en vecka till... Hmm, tål att tänkas på....:)Jag har på två veckor minskat 4,1 kg, egentligen bra resultat, men jag har en bit kvar om jag säger så...men men lite i taget, man måste börja någonstans...:)Till nåt helt annat, har jag "fyndat" en ny vagn idag. Ska hämta den imorgon, helt gratis! Blir förhoppningsvis en bra dagisvagn. Hon som ville skänka den visste inte vad det var för vagn, men jag har gissat på en babytravel Grizzly. Återstår att se imorgon, bilden jag fick var halvskuggig. Förhoppningsvis så har jag också fått säkerhetsvästen såld. Skickas till Gävle imorgon. Men kan inte vara helt säker förrän jag har pengarna på kontot. En rätt bra dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Vad är det för väder?

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards