Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av maeb - 27 augusti 2013 09:15

Efter att bara ätit shakes i 3 veckor, valde jag att köra 3 veckor till.Det har gått ganska bra, nu är jag inne på sista veckan.Vi hade ju kräftkalas, och hur gott var det inte med räkor och kräftor efter tre veckor med samma chokladshakes varje dag? Det var supergott!! Och jag höll inte igen, åt mååånga :). Men jag åt inget bröd eller annat tillbehör. Ca 1 msk aioli slank däremot ned. Men det gick ju jättebra dietmässigt, åt en shake på em, sen åt vi runt sju-åtta på kvällen. Jag höll mig kvar i ketos och fortsatte gå ned trots kräftkalaset :).I förrgår fuskade jag igen, ordentligt, åt en massa popcorn! Så onödigt liksom! Som tur är för min del, så gick jag inte upp, stod still viktmässigt. Trodde efter mitt ätande att jag skulle falla ur ketos och öka i vikt ( av glykogenlagren som fylls på). Men det verkar hittills som det gått bra. Så, nu är jag inne på sista dagarna, sedan är det dags att börja äta lite mat och börja träna. Klappar mig själv på axeln att jag kommit så här långt, även om jag gruvar mig, erkänner att det ännu tungt att "bara" kommit halvvägs viktmässigt. Men jag ska i mål! *försöker peppa mig själv*.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Vad är det för väder?

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards